News Ticker

Εκπαιδευτήρια Καντά: Επιστολή διαμαρτυρίας στον δήμαρχο για τις παρεμβάσεις σε Θέτιδος και Ομήρου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον δήμαρχο Βριλησσίων απέστειλαν τα εκπαιδευτήρια Καντά για την ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας.

Ακουλουθεί το κείμενο της επιστολής:


Αξιότιμε κύριε Μανιατογιάννη,

απευθύνομαι σ’ εσάς ως παλαιός Βριλησσιώτης (ζω από το 1962), αλλά και ως νόμιμος εκπρόσωπος των Εκπαιδευτηρίων Καντά που λειτουργούν από το μακρινό πλέον 1954 επί της οδού Ομήρου (4 και 15 μεταγενέστερα).

Πληροφορήθηκε ότι επίκειται κυκλοφοριακή ρύθμιση στην αρχή της Ομήρου έως και το ύψος της Θέτιδος. Σύμφωνα με το σχέδιο θα σμικρυνθεί το πλάτος της Ομήρου και θα πεζοδρομηθεί η Θέτιδος.

Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να κάνω ορισμένες καλοπροαίρετες επισημάνσεις, όπως οι ακόλουθες:

• Από το γήπεδο Χαλανδρίου έως σχεδόν το ύψος της Αναπαύσεως η Λεωφόρος Πεντέλης έχει πρόβλημα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Άρα, δεν είναι αποτελεσματικό να εστιάζει κάποιος σ’ ένα μικρό σημείο του συστήματος, όταν το πρόβλημα έχει πολύ μεγαλύτερη έκταση.

• Επί της οδού Ομήρου βρίσκονται, όπως γνωρίζετε, ένα φαρμακείο, ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών, η δική μας σχολική μονάδα, ενώ συγχρόνως ο δρόμος αποτελεί κύρια διαδρομή για τους γονείς του παρακείμενου δημόσιου σχολείου που πηγαίνουν προς ή παραλαμβάνουν από αυτό παιδιά στην οδό Σπάρτης.

• Πολλές χρονικές στιγμές μέσα σε μία ημέρα σταματούν προσωρινά γονείς ή πολίτες που υποχρεωτικά χρησιμοποιούν την Ομήρου, παράλληλα με τους κατοίκους του δρόμου (ή και της οδού Τροίας).

• Εκτός από τα δικά μας σχολικά, κάποιες φορές μέσα μία σχολική χρονιά εισέρχονται ή εξέρχονται μεγάλα τουριστικά λεωφορεία που χρησιμοποιούμε για τις πολιτιστικές δραστηριότητες των μαθητών μας.

• Ακόμα, και ορισμένα σχολικά άλλων σχολείων και Παιδικών Σταθμών διέρχονται από τον ίδιο δρόμο.

• Το ίδιο ισχύει και με τα φορτηγά των ΕΛΤΑ, τα οποία κατ’ ανάγκην ορισμένα μεσημέρια κλείνουν για λίγο την Αίαντος, έως ότου παραλάβει ο υπάλληλος τα δέματα.

• Την ίδια στιγμή απαιτείται (και πολύ λογικά) να διέρχονται επίσης φορτηγά που μεταφέρουν προμήθειες στο νέο super market επί της οδού Θέτιδος.

• Επιπλέον, όταν το σχολείο μας δε λειτουργεί (απογεύματα ή Σαββατοκύριακα), πολλοί συμπολίτες μας σταθμεύουν έως το τέλος της Ομήρου, για να επισκεφθούν τα παρακείμενα καταστήματα.

Δεν αντιλαμβάνομαι δηλαδή, ως πολίτης που ζω καθημερινά στην οδό Ομήρου λόγω του σχολείου, πρωινά και απογεύματα, κάποια Σάββατα ή Κυριακές, πώς ακριβώς θα δοθεί λύση με τη μείωση του πλάτους του δρόμου και την απαγόρευση στάθμευσης (;) στο υπόλοιπο αυτού έως το ύψος της οδού Θέτιδος.

Το πλέον πιθανό, με την κοινή λογική, είναι και να δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα κατά την είσοδο ή έξοδο οχημάτων προς και από την Ομήρου και οι συμπολίτες μας να σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στα ενδότερα της Ομήρου ή της Σπάρτης. Στην πραγματικότητα δηλαδή να μετατεθεί χωρικά «το πρόβλημα» από το σημείο Χ σε επόμενα.

Διότι ούτε κατ’ αυτόν τον τρόπο θα πειστεί κάποιος να σταθμεύσει δωρεάν στο χώρο της ΕΚΟ το αυτοκίνητό του, οπότε μόνον έτσι θα υπήρχαν πιθανότητες ουσιαστικής αποσυμφόρησης.

Από την άλλη πλευρά εκφράζω τον προβληματισμό και για το χρόνο πιλοτικής εφαρμογής του μέτρου κατά το παρελθόν. Μόνον ο Σεπτέμβριος είναι ένας «κανονικός» μήνας από άποψη φόρτου κυκλοφοριακά. Μήπως λοιπόν τα συμπεράσματα δεν είναι ακριβή;

Μήπως πρέπει να εκφράσουμε μία γνώμη και όλοι οι ενδιαφερόμενοι που ζούμε στην οδό Ομήρου;

Ολοκληρώνοντας την επιστολή μου θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι δεν σας έγραψα ως εκπρόσωπος άλλων επαγγελματιών του δρόμου ή κατοίκων αυτού.

Όμως είναι βέβαιο ότι απαιτείται να επανεξεταστεί το θέμα, πριν από την αρχική εφαρμογή του προγράμματος αφενός και αφετέρου, επειδή συμφωνώ απόλυτα και με τους προβληματισμούς άλλων επίσης ενδιαφερομένων, και ότι θα συμπράξω σε οποιαδήποτε ενέργεια η οποία θα είχε ως στόχο να βελτιώσει μία απόφαση του Δ.Σ., που αρχικά και ως σχέδιο επί χάρτου, έχει προβληματικά σημεία.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και αναμένω με ενδιαφέρον την απάντηση του Δήμου μας.

Με εκτίμηση,

Άρης Καντάς

ΥΓ1: Σε περίπτωση κατά την οποία επί της Τροίας (πρώην tennis club) οικοδομηθεί δημόσιο Γυμνάσιο, ως ευφυής άνθρωπος που είστε, μπορείτε εύκολα να αντιληφθείτε τι θα συμβεί στους γύρω δρόμους, καθώς θα έχει στενέψει και η Ομήρου.

ΥΓ2: Εάν στο χώρο της πλατείας Ελευθερίας υπήρχε υπόγειος χώρος στάθμευσης, τότε θα δινόταν ουσιαστική λύση στο πρόβλημα της Λεωφόρου Πεντέλης (τουλάχιστον κατά το ήμισυ), χωρίς ανάγκη κάποιας παρέμβασης στην Ομήρου.

Leave a comment

Your email address will not be published.




Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.