News Ticker

ΙΚΕΑ: Μην κοιμάστε στα δωμάτια των καταστημάτων μας! (video)

Η IKEA έχει περίπου 400 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο, ένα όμως έμελλε να της φέρει τεράστιους μπελάδες, όταν δύο νεαροί αποφάσισαν να διανυκτερεύσουν εκεί κρυφά, να τραβήξουν βίντεο το κατόρθωμά τους και μετά να το ανεβάσουν στο Youtube.

Οι Florian Van Hecke και Bram Geirnaert, απόφοιτοι Λυκείου από το Βέλγιο, θέλησαν να κάνουν «κάτι τρελό, εκτός ελέγχου», όπως λένε, λίγο πριν ξεκινήσουν τις σπουδές τους οπότε σκέφτηκαν πως το να κοιμηθούν ένα βράδυ σε ένα κατάστημα της IKEA, ήταν μια πολύ καλή ιδέα για «ξεκολλήσουν από το σύστημα». Ενώ το κατάστημα ήταν ανοικτό, οι δυο τους κρύφτηκαν σε μία από τις ντουλάπες κι όταν τα φώτα έσβησαν, βγήκαν και ξάπλωσαν σε διάφορα από τα κρεβάτια του μαγαζιού,εκμεταλλευόμενοι τα άνετα στρώματα και παπλώματα.

Φυσικά βιντεοσκόπησαν το κατόρθωμά τους, το οποίο στη συνέχεια ανέβασαν στο Youtube με τίτλο «Δύο ηλίθιοι τη νύχτα στα IKEA». Το βίντεο έχει περισσότερα από 1.8 εκατομμύρια views και όπως ήταν αναμενόμενο ενέπνευσε και πολλούς μιμητές.

Αυτή τη στιγμή έχουν σημειωθεί παγκοσμίως περισσότερα από 10 παρόμοια περιστατικά, με πρόσφατη την περίπτωση δύο 14χρονων κοριτσιών στη Σουδία που διανυκτέρευσαν επίσης σε ένα κατάστημα και δύο 15χρονων κοριτσιών που έκαναν το ίδιο σε κατάστημα της Μ. Βρετανίας.

Η νέα τάση έχει φέρει μεγάλο πονοκέφαλο στους υπευθύνους της εταιρείας που αποφάσισαν να εκδώσουν επίσημη ανακοίνωση, όπου προειδοποιούν τους νέους να σταματήσουν να κοιμούνται στα κρεβάτια των θεματικών δωματίων.

«Εκτιμούμε το ότι ο κόσμος ενδιαφέρετε να διασκεδάσει στην IKEA, ωστόσο η ασφάλεια των συνεργατών και των πελατών μας είναι βασική μας προτεραιότητα και γι’ αυτό δεν επιτρέπουμε τη διανυκτέρευση στα κατάστήματά μας. Σας εγγυόμαστε πως δεν είναι όσο διασκεδαστικό φαίνεται. Θα ήταν μια ατέλειωτη νύχτα που θα έπρεπε να στέκεστε ακίνητοι, μόνο και μόνο διακινδυνεύοντας να έρθετε αντιμέτωποι με τον νόμο. Καλωσορίζουμε οποιαδήποτε ιδέα για κάποιο σχετικό event, οπότε επικοινωνήστε μαζί μας αν θέλετε να το συζητήσουμε προκαταβολικά» σχολιάζει εκπρόσωπος της εταιρείας.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία καλείται να αντιμετωπίσει «περίεργες» ιδέες των πελατών της, αφού το 2015, 32.000 άνθρωποι δήλωσαν συμμετοχή μέσω Facebook για να παίξουν κρυφτό σε διάφορα καταστήματα. Η ιδέα ξεκίνησε όταν η IKEA επέτρεψε μία φορά να γίνει ένα τέτοιο παιχνίδι σε κατάστημά της στο Βέλγιο για τα 30α γενέθλια ενός πελάτη της. Μετά την μαζική συμμετοχή, η εταιρεία εξέδωσε σχετική ανακοίνωση απαγόρευσης σε παρόμοια events.