Οι χρεώσεις των 5 ευρώ και η απάντηση της τράπεζας Πειραιώς
Αντιδράσεις προκάλεσε η χρέωση χρηστών e-banking από την τράπεζα Πειραιώς με ποσό ύψους 5 ευρώ.
Η χρέωση έγινε από την τράπεζα με την αιτιολογία «πάγιο τέλος σύνδεσης winbank», όπως κατήγγειλαν.
Η τράπεζα Πειραιώς απάντησε με αναρτήσεις της στα social media, σημειώνοντας πως «οι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας».
Oι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας.
— winbank (@winbank_tweets) January 2, 2020
Για το θέμα μάλιστα ρωτήθηκε στο Twitter και ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου.
«Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση» διαβεβαίωσε.