News Ticker

Οι γονείς για την κατάληψη στο 1ο Λύκειο Βριλησσίων

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου εκφράζει την αντίθεσή του με την κατάληψη, αλλά ζητεί λιγότερους μαθητές σε κάθε αίθουσα, πιο επαρκή μέτρα υγιεινής και ασφάλειας ,ενώ στην ανακοίνωση αναφέρεται και η μη επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του σχολείου από την Δημοτική Αρχή.

Η ανακοίνωση των γονέων

 “Εμείς, ο «Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου Γ.Ε.Λ. Βριλησσίων», θεωρούμε ότι στις σημερινές συνθήκες πανδημίας του covid, θα έπρεπε: 

  • Να είχε διασφαλιστεί από την Πολιτεία η δραστική μείωση του συγχρωτισμού στις σχολικές αίθουσες περιλαμβάνοντας 15 μαθητές/τριες το μέγιστο ανά συνηθισμένων διαστάσεων σχολική αίθουσα, αν είχαν ληφθεί μέτρα όπως: εξεύρεση πρόσθετων αιθουσών διδασκαλίας από την άνοιξη και είχαν προχωρήσει στους απαραίτητους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των εν λόγω αναγκών. Τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε παρ’ όλο που η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά Τμήμα σε συνθήκες πανδημίας είναι μονόδρομος. Στο σχολείο μας η κατάσταση δεν είναι η καλύτερη αφού έχουμε πολλά και υπεράριθμα τμήματα είτε σε μικρές αίθουσες με ασφυκτικό αριθμό μαθητών είτε σε κανονικές αίθουσες που ο αριθμός των μαθητών σε κάποιες περιπτώσεις φτάνει τα 27 παιδιά ανά τμήμα που είναι οριακός αριθμός σε φυσιολογικές συνθήκες, ακόμα δε περισσότερο τώρα σε συνθήκες πανδημίας.
  • Να είχαν ληφθεί επαρκή μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία, που να μην περιορίζονται στη μία μάσκα και τα αντισηπτικά, όπως: ενισχυμένο σε σχέση με άλλες χρονιές προσωπικό καθαριότητας, ιδίως για ένα σχολείο στο οποίο φοιτούν πάνω από 300 μαθητές και μαθήτριες, τεστ σε εκπαιδευτικούς με ευθύνη του ΕΟΔΥ αλλά να έχουν οι γονείς και τα παιδιά άμεση και δωρεάν πρόσβαση σε τεστ PCR σε περίπτωση που ζητηθεί παραπομπή από γιατρό. Επίσης να είχαν πλαισιωθεί όλα τα σχολεία από σχολικούς νοσηλευτές και να μη μετακυλίεται η ευθύνη στους εκπαιδευτικούς που καλούνται να παριστάνουν και τον νοσηλευτή.
  •  Να είχαν ήδη επιλυθεί από τη Δημοτική Αρχή τα χρόνια αιτήματα συντήρησης και εκσυγχρονισμού των υποδομών του σχολείου.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, αποδεχόμαστε στο σύνολό τους τις διεκδικήσεις των μαθητών/μαθητριών – παιδιών μας, όμως με ανοικτά τα Σχολεία να οικοδομούν την παιδεία μέσω της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας, η οποία δεν πρέπει να διακόπτεται, ακόμα περισσότερο για τους οικονομικά ασθενείς μαθητές/μαθήτριες.”