News Ticker

Η Αμφίπολη έγινε επιτραπέζιο παιχνίδι!

Ο τύμβος Καστά της Αμφίπολης έγινε… επιτραπέζιο παιχνίδι που οι παίκτες του –σε ρόλο Κατερίνας Περιστέρη- καλούνται να διασώσουν τα πολύτιμα ευρήματα  που απειλούνται από κατολισθήσεις στο μνημείο.

Η Αμφίπολη –όπως ονομάζεται το νέο παιχνίδι- βασίστηκε σε μια ιδέα της γνωστής εταιρείας  παιχνιδιών Δεσύλλας, ενώ ο σχεδιασμός των μηχανισμών ανήκει στον  γκουρού του είδους Ράϊνερ Κνίζια, ο οποίο  σχεδίασε και την επιτραπέζια εκδοχή του «Αρχοντα των δαχτυλιδιών». Η γραφιστική επιμέλεια και η παραγωγή του παιχνιδιού έγινε από την εταιρεία Δεσύλλας, που στην 35χρονη πορεία της πρώτη φορά επιλέγει να κάνει … επιτραπέζιο, ένα σημαντικό αρχαιολογικό μνημείο της χώρας.

«Αποφασίσαμε να κάνουμε παιχνίδι την Αμφίπολη, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας της ανασκαφής, με στόχο ένα παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο παιχνίδι που εκτός από τη διασκέδαση θα έχει εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές μας» λέει στο protothema.gr ο διευθυντής της εταιρεία κ.Αναστάσιος Δεσύλλας, σημειώνοντας πως η απήχηση που έχει ήδη το παιχνίδι από το κοινό, είναι θετική.

Το παιχνίδι κυκλοφορεί και σε … international version στις αγορές της Γερμανίας,  Μεγάλης Βρετανίας, Η.Π.Α. κ.α και τα σχόλια είναι θετικά, όπως τον περασμένο Οκτώβριο στην παγκόσμια έκθεση επιτραπέζιων παιχνιδιών στο Έσσεν της Γερμανίας.

«Οι Γερμανοί γνωρίζουν από αρχαία ελληνική ιστορία και από την Αμφίπολη. Σε σχέση με τους Αμερικάνους που δεν ασχολούνται και πολύ με την ιστορία. Στο Έσσεν η «Αμφίπολη» συζητήθηκε έντονα και λόγω του δημιουργού της, που θεωρείται ο κορυφαίος του είδους και έχει φανατικό κοινό. Ήρθε κόσμος στο περίπτερο μας, για να παίξει αποκλειστικά την «Αμφίπολη» λόγω Κνίζια» λέει από την πλευρά του ο υπεύθυνος Μarketing & Εμπορίου της εταιρείας κ.Χρήστος Τζαφόλιας.

Πληροφοριακά η «Αμφίπολη» παίζεται από έναν έως τέσσερις παίκτες άνω των 10 ετών, που σκοπός τους είναι να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «ευρήματα»-πόντους, όπως αμφορείς, ψηφιδωτά και αγάλματα πριν καταστραφεί η πύλη του Τύμβου. Στο παιχνίδι δεν υπάρχει ζάρι ούτε χρονομετρητής και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Κερδίζει ο παίκτης που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα «ευρήματα»-πόντους, κάτι που στη διεθνή ορολογία ονομάζεται set collection.

Πηγή:  protothema.gr

Leave a comment

Your email address will not be published.




Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.