Εγρίθηκαν οι μελέτες για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας
Εγκρίθηκαν οι μελέτες (αρχιτεκτονική, στατική και ηλεκτρομηχανολογική) για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας από το Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων, στην συνεδρίαση της Πέμπτης 9 Φεβρουαρίου 2017.
Στην συνεδρίαση παρέστησαν ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος, ο Αντιδήμαρχος Νέας Ερυθραίας Μιχάλης Καυγαλάκης και η ομάδα του μελετητικού γραφείου Γ. Αραχωβίτη.
Ο Δήμαρχος Κηφισιάς στην τοποθέτηση του έθεσε ως πρωτεύουσα προτεραιότητα του Δήμου το θέμα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας, λόγω του ιστορικού του χαρακτήρα.
Να σημειώσουμε πως το 2006 η Τεχνική Υπηρεσία του τότε Δήμου Νέας Ερυθραίας είχε καταθέσει σχετική μελέτη στην Εφορία Νεοτέρων Μνημείων η οποία είχε απορριφθεί. Ακολούθησε και νέα μελέτη το 2009 η οποία εγκρίθηκε μετά από δύο χρόνια από την Εφορία Νεωτέρων Μνημείων, αλλά ποτέ δεν προχώρησε η διαδικασία. Οι διατάξεις και οι κανονισμοί τόσο στον ΚΤΥΠ όσο και στην Εφορία Νεωτέρων Μνημείων από τότε μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει με αποτέλεσμα η Διοίκηση του Δήμου Κηφισιάς το 2016 να προχωρήσει στην σύνταξη νέας μελέτης για επισκευή, ενίσχυση και προσθήκη στατικώς ανεξάρτητου κτιρίου αιθουσών μετά την χρόνια απραξία.
Οι επόμενες ενέργειες είναι η ρύθμιση του επιτρεπόμενου ύψους της προσθήκης του κτιρίου σε σχέση με το υφιστάμενο διατηρητέο κτίσμα και η κατάθεση του ολοκληρωμένου φακέλου για την έκδοση αδείας δόμησης από την ΚΤΥΠ ΑΕ. Σύμφωνα με την δημοτική αρχή, ήδη έχει αποσταλεί σχετική επιστολή στις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. με την οποία ζητείται να τεθεί το θέμα του σχολείου σε προτεραιότητα.
Υπενθυμίζεται πως το Νοέμβριο του 2015 η δημοτική αρχή είχε προχωρήσει στην αναστολή λειτουργίας του 1ου δημοτικού σχολείου Ν. Ερυθραίας, έχοντας υπόψιν την έκθεση της διεύθυνσης υπηρεσίας Δόμης Ν.Ιωνίας αλλά και την έκθεση ελέγχου στατικής επάρκειας του κτίριου και έπειτα από τις έντονες αντιδράσεις των γονέων για τα σοβαρά κτιριακά προβλήματα του συγκεκριμένου σχολείου.
Έως σήμερα τα μαθήματα γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες στον προαύλιο χώρο του σχολείου.