ΕΛΤΑ: Επιστολή της Διοίκησης στους εργαζόμενους για το νέο business plan – Κλείνουν 25 καταστήματα
Για την ανάγκη αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ σε μια αποδοτική και σύγχρονη επιχείρηση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας συνάμα την αποτελεσματικότητά της ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενημερώνει με επιστολή του τους εργαζόμενους ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρης Σκλήκας.
Σκοπός του ομίλου των ΕΛΤΑ είναι να αυξήσει την οριακή σήμερα κερδοφορία του στο ύψος του μέσου όρου της αγοράς κατά την πλήρη ανάπτυξη του νέου business plan.
Κλείνουν 25 καταστήματα
Το νέο business plan των ΕΛΤΑ φέρνει και την αναστολή της συναλλακτικής λειτουργίας 25 καταστημάτων σε όλη την επικράτεια, με τις σχετικές αποφάσεις να έχουν δημοσιευτεί στη «Διαύγεια» από τις 3 Ιουλίου. Σύμφωνα με το πλάνο, οι αναστολές θα τεθούν σε εφαρμογή από τις 10 Ιουλίου, ενώ τα καταστήματα αυτά είναι τα ακόλουθα: Κοκκινιάς, Καλυβίων Θορικού, Αμφιθέας (Π. Φαλήρου 2), Αγίων Αναργύρων, Αγίας Τριάδας Αργολίδας, Πάτρας 4, Ερυθρών Αττικής, Ελευθέριου Θεσσαλονίκης, Δεριγνύ στην Αθήνα, Αργυρούπολης, Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη, Κορυδαλλού, Κοντόπευκου, Κολωνακίου, Κηφισιάς (Κέντρο), Κάτω Πατησίων (ΑΘ. 42), Καμινίων, Καλλιθέα 3, Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης, Ελληνορώσων, Βυτίνας Αρκαδίας, Νοσοκομείου Ρίου, Παλαίρου Αιτωλοακαρνανίας, Νέας Ιωνίας Βόλου και Νεάπολης Νίκαιας.
Η επιστολή Σκλήκα στους εργαζόμενους
Όπως αναφέρει σε επιστολή του ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, προς τους εργαζόμενους, «με αποφασιστικότητα και όραμα, απαντάμε στις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος. Με πλήρη επίγνωση της ευθύνης που συνεπάγεται ο επιχειρηματικός μας ρόλος, εδώ και 195 χρόνια. Πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να Είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας».
Ολόκληρη η επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου Γρηγόρη Σκλήκα, έχει ως εξής:
«Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Διανύουμε μια μεταβατική περίοδο στην ιστορία των ΕΛΤΑ, μια περίοδο μεγάλων απαιτήσεων και ταυτόχρονα αυξημένων δυνατοτήτων. Κάθε περίοδος μετάβασης είναι ευκαιρία για ανανέωση, επανεκκίνηση και εκσυγχρονισμό. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ότι βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών μας και των υπηρεσιών μας.
Με αποφασιστικότητα και όραμα, απαντάμε στις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος. Με πλήρη επίγνωση της ευθύνης που συνεπάγεται ο επιχειρηματικός μας ρόλος, εδώ και 195 χρόνια.
Πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, ναΕίμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας.
Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο με υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, να ενισχύσουμε και να αναβαθμίσουμε την παρουσία μας σε κομβικές περιοχές καθώς και στον χώρο των ταχυμεταφορών, με τη διεύρυνση των συνεργειών με την ΕΛΤΑ Courier. Το νέο πλάνο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών μας και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά μας, ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξής της.
Προχωράμε, λοιπόν, μπροστά, κρατώντας από το παρελθόν αυτά που μας κάνουν πιο δυνατούς, το ισχυρό όνομα και αξιόπιστο δίκτυό μας, τη μακρά ιστορία και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και αποχωριζόμαστε μη λειτουργικές και ξεπερασμένες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, τόσο για την εταιρεία όσο και για τους ανθρώπους μας, εσάς, μέσα από καλύτερες συνθήκες εργασίας, αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών μας αλλά και αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών.
Η πραγματική δύναμη των ΕΛΤΑ και το πρόσωπό τους στην κοινωνία είμαστε όλοι εμείς. Εκφράζω την πεποίθηση ότι η εταιρεία μας στη νέα της πορεία, με τη δική σας ενεργή υποστήριξη, συμβολή και δέσμευση, θα φτάσει εκεί που της αξίζει και θα διαδραματίσει το δικό της αναπτυξιακό ρόλο στην ελληνική οικονομία.
Γνωρίζω ότι θα προκύψουν ερωτήματα σχετικά με το πλάνο της αναδιοργάνωσης και τα επόμενα βήματα. Η Διοίκηση και ο ίδιος προσωπικά δεσμευόμαστε ότι προχωράμε σε αυτή την προσπάθεια με απόλυτη ειλικρίνεια, διαφάνεια και τακτικές ενημερώσεις. Εκτός από τις συναντήσεις και τις συζητήσεις που θα διοργανώσουμε, είναι στη διάθεσή σας και μια εξειδικευμένη ηλεκτρονική διεύθυνση anadiorganosi@elta-net.gr για κάθε απορία.
Σας καλώ να στηρίξουμε όλοι μαζί, ενωμένοι, την κοινή προσπάθεια προς το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων και τις αλλαγές που χρειάζονται να γίνουν, που μόνο κερδισμένους θα βγάλουν την εταιρεία και τους πελάτες μας.
Καλή μας επιτυχία!».
Πηγή: protothema.gr