ΔΣ Βριλησσίων: Δεν πέρασαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που προέβλεπαν μαζικές αντιδρομήσεις
Καταψηφίστηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο Βριλησσίων οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που προέβλεπαν μαζικές αντιδρομήσεις και μονοδρομήσεις στα Βριλήσσια. Το θέμα είχε έρθει και στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπου είχε αρχικά υπερψηφιστεί μόνο από την πλευρά της Διοίκησης Μανιατογιάννη.
Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισε τις ρυθμίσεις αυτές οι οποίες αποτελούν ένα μικρό μέρος της Σχεδίου για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα (ΣΒΑΚ) που είχε συνταχτεί το 2018. Το ΣΒΑΚ θα εφαρμοζόταν αποσπασματικά με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις, καθώς ούτε δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας έχουν προβλεφθεί, ούτε κάποια λύση στο θέμα της στάθμευσης στην Λ. Πεντέλης ή της επανασύστασης της Δημοτικής Αστυνομίας όπως προβλέπει το Σχέδιο.
Όπως σημείωσε ο επικεφαλής της “Νέας Πνοής” Γιάννης Πισιμίσης, η αποσπασματική και επιλεκτική εφαρμογή του σχεδίου θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στην πόλη από αυτά που καλείται να λύσει, τονίζοντας πως: “η αποσπασματική εφαρμογή κυρίως των αντιδρομήσεων, είναι σίγουρο ότι θα επιβαρύνει την κυκλοφορία στην πόλη δημιουργώντας επιπλέον προβλήματα, όχι μόνο στην από καιρό χαοτική Λ. Πεντέλης, αλλά και στα στενά των Βριλησσίων όπου ήδη υπάρχει σοβαρό πρόβλημα οδικής ασφάλειας, κακής ασφαλτόστρωσης και έλλειψης πεζοδρομίων“, ενώ συμπλήρωσε: “Όταν μιλάμε για έννοιες όπως η βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη αυτό που πρέπει να εννοούμε είναι η ανάπτυξη υποδομών για την κίνηση των πεζών, το ποδήλατο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η προσβασιμότητα, η ανάπτυξη υποδομών στάθμευσης, ο συνολικός τρόπος που κινούμαστε στον αστικό ιστό. Στους τομείς αυτούς έχουν γίνει ελάχιστα πράγματα τα τελευταία χρόνια στα Βριλήσσια“.