News Ticker

Όταν η καινοτομία και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ενοχλεί…

Γράφει ο Αδάμ Ασημακόπουλος Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Δήμου Βριλησσίων

Για πρώτη φορά ο Δήμος Βριλησσίων μέσω μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής ψηφιοποιεί τους λογαριασμούς ύδρευσης. Οι πολίτες από εδώ και στο εξής μπορούν να βλέπουν τον λογαριασμό τους στο κινητό τους τηλέφωνο, να παρακολουθούν την καθημερινή κατανάλωση του νερού, μέσω των ψηφιακών υδρομέτρων και να πληρώνουν απευθείας τον λογαριασμό της ύδρευσης με ένα κλικ από το κινητό τους τηλέφωνο. Με τον τρόπο αυτόν η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται πιο άμεση.

Δυστυχώς τις τελευταίες ημέρες κάποιες παρατάξεις της αντιπολίτευσης επιχείρησαν να καλλιεργήσουν τον λαϊκισμό, ισχυριζόμενες πως το ένθετο που ενημερώνει τους πολίτες για την ψηφιοποίηση των λογαριασμών είναι δήθεν στα χρώματα της Νέας Πνοής.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας, διευκρινίζω τα παρακάτω:

Το ένθετο φυλλάδιο που συμπεριλαμβάνεται στον λογαριασμό ύδρευσης προκειμένου να ενημερωθούν οι καταναλωτές για την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας δεν επιβαρύνει το ποσό της σύμβασης που έχει ο Δήμος, δεν αναθεωρήθηκε η σύμβαση και δεν άλλαξαν οι όροι της. Προφανώς και τα χρώματα του φυλλαδίου αποτελούν τα χρώματα της ψηφιακής εφαρμογής και όχι όσα άλλα φαντάζονται από την προηγούμενη διοίκηση. Από την πλευρά μας υπεύθυνα προχωράμε μπροστά με σχέδιο και πρόγραμμα για καλύτερα Βριλήσσια, με ψηφιακές υπηρεσίες και παροχές που διευκολύνουν τους δημότες μας στην καθημερινότητά τους. Ευτυχώς, εμείς δεν αναλωνόμαστε σε εκτύπωση φυτολογίων, δαπανώντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ.