News Ticker

Σφοδρή αντιπαράθεση Πισιμίση-Μανιατογιάννη για την κακοκαιρία

«Δεν πρόκειται να ζητήσω καμία συγνώμη για την ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ», τόνισε ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο, απαντώντας στον Γιάννη Πισιμίση και χαρακτήρισε τον επικεφαλής της Νέας Πνοής «θεματοφύλακα του ΔΕΔΔΗΕ.»

Ο Γιάννης Πισιμίσης ανέφερε πως οι προληπτικές ενέργειες του Δήμου προτού ταλαιπωρηθούν χιλιάδες Βριλησσιώτες ήταν ελλιπέστατες. “Δεν είμαστε θεματοφύλακες κανενός. “Δεν είμαστε ούτε με τη μεριά του ΔΕΔΔΗΕ, ούτε με τη μεριά της αυτοδίοικησης, είμαστε στο πλευρό των πολιτών”, απάντησε ο Γιάννης Πισιμίσης.

Ο επικεφαλής της «Νέας Πνοής» τόνισε πως δεν έγιναν τα προληπτικά κλαδέματα που θα έπρεπε προκειμένου να υπάρξει φροντίδα για το αστικό πράσινο και να μην προκληθούν διακοπές ρεύματος από τις πτώσεις δένδρων.

Ο Γιάννης Πισιμίσης τόνισε πως ο Ξένος Μανιατογιάννης είναι επτά χρόνια δήμαρχος και στο διάστημα αυτό ποτέ δεν φρόντισε να προμηθευτεί ο Δήμος γεννήτριες για το αντλιοστάσιο, προκειμένου να μην μένει μεγάλο κομμάτι της πόλης χωρίς νερό, όταν κόβεται το ρεύμα.

Ο Ξένος Μανιατογιάννης αντέτεινε πως η αντιπολίτευση δεν έχει πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση τόσα χρόνια.

Ο Γιάννης Πισιμίσης κατηγόρησε τον δήμαρχο για μαζικά κλαδέματα σε όλη την πόλη κατόπιν εορτής, ενώ τόνισε πως η διοίκηση δεν έχει απαντήσει σε αιτήματα δημοτών για κλαδεύσεις δένδρων εδώ και χρόνια, αναφέροντας μάλιστα χαρακτηριστικά παραδείγματα εγγράφων που έχουν αποστείλει δημότες στον Δήμο και έχουν παραμείνει αναπάντητα. «Θα μπορούσατε να έχετε φροντίσει το αστικό πράσινο αποτελεσματικά πριν τις καταστροφές», ανέφερε ο κ. Πισιμίσης.

Σε ότι αφορά το αποκαλυπτικό έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με το οποίο ζητείτο, μεταξύ άλλων και από τον Δήμο Βριλησσίων να υποδειχθούν και τα επικίνδυνα σημεία που κλαδιά εφάπτονται με καλώδια, ο επικεφαλής της «Νέας Πνοής» τόνισε πως δεν υπήρξε καμία απολύτως απάντηση από τον Δήμο. Ο κ. Μανιατογιάννης δήλωσε πως στο παρελθόν ο Δήμος έχει προβεί σε τέτοιες ενημερώσεις.

Ο Δήμαρχος αντέτεινε πως οι δημοτικές υπηρεσίες δέχθηκαν συγχαρητήρια από τον διοικητή του νοσοκομείου, επειδή κράτησαν ανοιχτή την πρόσβαση προς το Σισμανόγλειο. «Κάνατε το αυτονόητο και θέλετε συγχαρητήρια;», απάντησε ο Γιάννης Πισιμίσης που δήλωσε πως το κρίσιμο διάστημα της κακοκαιρίας που χιλιάδες πολίτες υπέφεραν δεν μπορούσαν να βρουν κάποιον από τον Δήμο. «Οι γραμμές του Δήμου ήταν ανοιχτές για τους δημότες σε όλη την διάρκεια της κακοκαιρίας έχετε λανθασμένη εντύπωση», ανέφερε ο Δήμαρχος, με τον Γιάννη Πισιμίση να αντιτείνει πως δεκάδες δημότες παραπονέθηκαν για έλλειψη ενημέρωσης τις κρίσιμες ώρες από την πλευρά του Δήμου.

Ο επικεφαλής της Νέας Πνοής τόνισε πως οι εργαζόμενοι κατέβαλαν φιλότιμες προσπάθειες κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας και είναι άδικο ο κ. Μανιατογιάννης να κρύβεται, όπως είπε, πίσω από τους εργαζομένους προκειμένου να καλύψει τις αδυναμίες στον σχεδιασμό και την διαχείριση της κακοκαιρίας.

Τέλος, ο Γιάννης Πισιμίσης ανέφερε πως ο κ. Μανιατογιάννης θα έπρεπε να αναγνωρίσει τις αδυναμίες της διοίκησή του, όπως έκαναν άλλοι Δήμαρχοι, προκειμένου να προβεί στις απαραίτητες κινήσεις για να μην ξανασυμβούν τα ίδια προβλήματα στην επόμενη κακοκαιρία. «Δεν υπερασπιζόμαστε τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος σαφώς και έχει ευθύνη για αυτήν την κατάσταση. Ευθύνες όμως έχετε κι εσείς. Σας ζητάμε να δείτε και να αναγνωρίσετε τα δικά σας λάθη για να μην ξαναέχουμε τέτοιες εικόνες στα Βριλήσσια», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Πισιμίσης.