News Ticker

Σοβαρές καταγγελίες από την Δράση για την διαχείριση της κακοκαιρίας από τον Δ. Βριλησσίων

Υπηρεσιακά αυτοκίνητα που δεν διέθεταν αλυσίδες και αγοράστηκαν την τελευταία στιγμή από βενζινάδικο! Υπάλληλοι που δούλευαν από το πρωί μέχρι το βράδυ χωρίς φαγητό και με το φορτηγό-αρπάγη για την απομάκρυνση των κορμών χαλασμένο στο συνεργείο διαχειρίστηκε ο Δήμος Βριλησσίων την κακοκαιρία, σύμφωνα με την Δημοτική Παράταξη «Δράση για μια Άλλη Πόλη»

Στην ανακοίνωση της η Δράση διερωτάται τι ακριβώς συνέβη με την απευθείας ανάθεση για την συντήρηση του υψηλού πρασίνου (δηλαδή των δέντρων) εντός του αστικού ιστού των Βριλησσίων, η οποία στοίχισε 18.476 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2020.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Δράσης:

«Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου, ιστοσελίδα του Δήμου: «Η Πολιτική Προστασία και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου παραμένουν σε πλήρη ετοιμότητα, έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, για την αντιμετώπιση της επικείμενης κακοκαιρίας και θα βρίσκονται σε 24ωρη επιφυλακή για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης».

Τρεις μέρες μετά, η προετοιμασία αποδείχτηκε τόση, που ακόμα και το δημοτικό κατάστημα και τα γραφεία του ΟΚΠΑ έμειναν χωρίς ρεύμα και χωρίς τηλέφωνα. Θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί η λειτουργία γεννήτριας; Υπάρχει σχέδιο «έκτακτης ανάγκης»; Λειτούργησε; Και τι προβλέπει σ’ αυτή την περίπτωση; Είναι τόσο αναπάντεχη μια διακοπή ρεύματος; Τι τελικά σημαίνει «Πολιτική Προστασία»; Ερωτήματα.

Όμως σε καταστάσεις κρίσης, πρέπει τουλάχιστον να μείνουν ανοιχτές οι τηλεφωνικές γραμμές, η πολυδιαφημισμένη «γραμμή δημότη», για να επικοινωνούμε, να παίρνουμε πληροφορίες, να είναι ο πολίτης ενήμερος για την εξέλιξη της κατάστασης, το ελάχιστο που οφείλεται είναι η ενημέρωση.

Έπειτα, φταίει ή όχι ο Δήμος για τα δέντρα που δεν κλαδεύονται, (ακριβέστερα, για τα δέντρα που δεν φροντίζονται), για όσα επικίνδυνα δεν κόβονται παρά τις προειδοποιήσεις των δημοτών; Δέντρα, που από το βάρος του χιονιού, τελικά έπεσαν στα καλώδια της ΔΕΗ και βυθίσαν τα Βριλήσσια στο σκοτάδι.

Η τελευταία απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΥΨΗΛΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ», ύψους 18.476 ευρώ, οριστικοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020. Πραγματοποιήθηκαν οι αναγκαίες παρεμβάσεις; Έγινε έλεγχος; Υπάρχει έκθεση της υπηρεσίας; Φταίει ή όχι ο Δήμος που δεν άνοιξε εγκαίρως τους δρόμους, εκτός από τους κεντρικούς, αυτούς που φαίνονται; Που άφησε τα πεζοδρόμια χωρίς αλάτι; Το φορτηγό -αρπάγη –το κατάλληλο όχημα για την απομάκρυνση των πεσμένων κορμών- είναι χαλασμένο, πάλι στο συνεργείο.

Έμειναν να επιχειρούν τα δύο τζι-σι-μπι. Αλυσίδες για τα ελαστικά των υπηρεσιακών αυτοκινήτων δεν είχαν προβλεφθεί. Αγοράστηκαν κάποιες, τελευταία στιγμή, από γειτονικό βενζινάδικο. Γι’ αυτό οι ηλεκτρολόγοι του Δήμου δυσκολεύτηκαν να μετακινηθούν, (όχι ότι οι διακοπές ρεύματος ήταν αρμοδιότητά τους, ούτε θα άλλαζε εδώ κάτι), το όχημά τους δεν είχε αλυσίδες. Γι’ αυτό οι κηπουροί χρησιμοποιούσαν τα δικά τους αυτοκίνητα, η υπηρεσία δεν έχει όχημα να τους μεταφέρει. Γι’ αυτό κάποιοι εργάζονταν από το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ, χωρίς λίγο φαγητό. Ναι, προσπάθεια υπήρξε, κάποιοι εξαντλήθηκαν, όμως λάθος δομή, λάθος οργάνωση».

Η διοίκηση Μανιατογιάννη πάντως ακόμη δεν έχει απαντήσει ούτε στην Δράση αλλά ούτε και στην ερώτηση του επικεφαλής της «Νέας Πνοής» Γιάννη Πισιμίση για το αποκαλυπτικό έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αποδέκτη τον Δήμο Βριλησσίων

Δείτε το πλήρες κείμενο της Δράσης εδώ