Βριλήσσια: Εκπαίδευση προσωπικού σούπερ μάρκετ για τυφλούς καταναλωτές (φώτο)
Σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ BlackLight που υποστηρίζει κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται στο περιθώριο όπως οι άνθρωποι με μερική ή ολική απώλεια όρασης και άλλες αναπηρίες, τα My market διοργανώσαν το πρώτο διαδραστικό σεμινάριο εκπαίδευσης εργαζομένων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με οπτική αναπηρία στα καταστήματά τους.
Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται καθώς προτεραιότητα των My market είναι να παρέχουν τις καλύτερες υπηρεσίες προς όλους τους συμπολίτες μας. Μέσα από αυτά, οι εργαζόμενοι μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «στόχος μας στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για όλους όσους έλαβαν μέρος και ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο την δέσμευση όλων μας στα My market απέναντι στην κοινωνική προσφορά».
Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις στα My market Κηφισιάς, Αλσούπολης, Νέας Σμύρνης Βενιζέλου και Σεπολίων.
Πηγή: Reporter.gr