News Ticker

Βριλήσσια: Συζήτηση για το κυκλοφοριακό στο Δημοτικό Συμβούλιο

Συζήτηση για νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους δρόμους των Βριλησσίων πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Βριλησσίων στο πλαίσιο του Σχεδίου για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα (ΣΒΑΚ) που έχει εκπονηθεί από το 2018 αλλά προς το παρόν παραμένει στο μεγαλύτερο μέρος του ανυλοποίητο.

Προτάσεις αντιδρομήσεων και μονοδρομήσεων

Στην σχετική ενημέρωση που έκανε ο Δήμαρχος Ξ. Μανιατογιάννης κατέθεσε μια σειρά προτάσεων που περιλάμβανε παρεμβάσεις εκτεταμένων αντιδρομήσεων και μονοδρομήσεων στα Βριλήσσια.

Στις προτάσεις αυτές περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αντιδρομήσεις στις οδούς Ηπείρου και Κρήτης, στις οδούς Σπάρτης και Τροίας και στις οδούς Θερμοπυλών και Σαλαμίνος. Επίσης συζητήθηκε και η προοπτική μονοδρόμησης των οδών 25ης Μαρτίου και 28ης Οκτωβρίου.

Οι θέσεις της αντιπολίτευσης

Από την πλευρά της αντιπολίτευσης κατατέθηκαν προβληματισμοί για την εφαρμοσιμότητα ενός τέτοιου σχεδίου αλλά και για την κυκλοφοριακή επιβάρυνση που θα δημιουργηθεί στο εσωτερικό της πόλης, με ενδεχόμενο να δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα στην οδική ασφάλεια.

Στη συζήτηση που ακολούθησε από την πλευρά της “Νέας Πνοής” τόσο ο Γιάννης Πισιμίσης όσο και ο Άκης Δημαράς επανέφεραν όλα τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν την βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη όπως την ανάγκη επαναλειτουργίας της Δημοτικής Συγκοινωνίας με σύγχρονους όρους, την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και την αποκατάσταση της βαδισιμότητας, τα προβλήματα με τους χώρους στάθμευσης, την διασύνδεση και επέκταση των ποδηλατοδρόμων, την αποφόρτιση της Λ. Πεντέλης και την επαναφορά της Δημοτικής Αστυνομίας. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Γιάννης Πισιμίσης: ” Βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη σημαίνει την ανάπτυξη υποδομών για την κίνηση των πεζών, το ποδήλατο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Στους τομείς αυτούς έχουν γίνει ελάχιστα πράγματα από την Διοίκηση Μανιατογιάννη”.

Ο Γιάννης Τσούτσιας και η “Δράση για μια άλλη πόλη” εξέφρασε προβληματισμούς ως προς την οικονομική βιωσιμότητα ενός τέτοιου ΣΒΑΚ, μετά από 11 χρόνια μνημόνια, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι τα Βριλήσσια δεν έχουν ιδιαίτερα κυκλοφοριακά προβλήματα που να δικαιολογούν τέτοιες μεγάλες αλλαγές, χαρακτηρίζοντας το κυκλοφοριακό πρόβλημα των Βριλησσίων “μύθο”. Επίσης έθεσε σοβαρούς προβληματισμούς για την οδική ασφάλεια στην πόλη έπειτα από την εφαρμογή των αντιδρομήσεων αλλά και για την υπερφόρτωση της Λ. Πεντέλης.

Από την πλευρά του ο Αργύρης Ντινόπουλος αφού άσκησε κριτική στην Διοίκηση για απουσία έργου, ανέφερε: “δεν ξέρω ποια θα είναι η εξέλιξη του ΣΒΑΚ, κάντε ότι νομίζετε, φροντίστε μόνο να μην κάνετε την πόλη μπάχαλο“.