Πεντέλη: Νοσοκομείο Παίδων με e-Προτεραιότητα
Προχθές το Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης εφημέρευε. Νωρίς το απόγευμα, λίγο μετά τις 4 μ.μ., έξω από το ιατρείο ΩΡΛ περίμεναν πέντε μικροί ασθενείς και ο χρόνος που θα χρειαζόταν για την εξυπηρέτησή τους υπολογιζόταν στη μία ώρα και 4 λεπτά. Αντίστοιχα, έξω από το Παιδιατρικό Β΄ περίμεναν 10 μικροί ασθενείς. Ο ενδέκατος –που θα ερχόταν– θα εξεταζόταν ύστερα από μία ώρα και 45 λεπτά. Από τον περασμένο Ιούλιο, οι γονείς που θέλουν να απευθυνθούν στο νοσοκομείο για πρόβλημα υγείας του παιδιού τους δεν έχουν παρά να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.paidon-pentelis.gr, να επιλέξουν την πλατφόρμα e-Προτεραιότητα και να ενημερωθούν για τους εκτιμώμενους χρόνους αναμονής στα ιατρεία. Μπορούν να εκδώσουν έναν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας και εν συνεχεία να ειδοποιηθούν από το σύστημα μέσω SMS στο κινητό ή μέσω e-mail όταν κοντεύει η σειρά τους, στο πρότυπο αντίστοιχων υπηρεσιών που έχουν και τράπεζες. Αρκεί να δηλώσουν την περιοχή από την οποία θα ξεκινήσουν και το σύστημα θα υπολογίσει την απόσταση και τον χρόνο μετακίνησης που θα χρειαστούν, και θα τους ειδοποιήσει εγκαίρως.
Η καινοτόμος ηλεκτρονική υπηρεσία e-Προτεραιότητα του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης άρχισε να εφαρμόζεται με σκοπό να μειώσει τον χρόνο αναμονής στα εξωτερικά ιατρεία των μικρών ασθενών που δεν αντιμετωπίζουν κάποιο οξύ πρόβλημα υγείας. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο προϊστάμενος του τμήματος εξωτερικών ιατρείων του νοσοκομείου και εμπνευστής αυτής την υπηρεσίας Γιώργος Ζαγκαβιέρος, έως σήμερα έχουν εκδοθεί 700 ηλεκτρονικά εισιτήρια προτεραιότητας, ενώ ημέρα με την ημέρα αυξάνει και ο αριθμός των γονέων που μαθαίνουν γι’ αυτή τη νέα υπηρεσία. «Πλέον δεν περνάει ημέρα που να μην εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια και οι χρήστες της υπηρεσίες δηλώνουν ενθουσιασμένοι», σημειώνει ο κ. Ζαγκαβιέρος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εκτός από τη μείωση του χρόνου αναμονής εντός του νοσοκομείου, η νέα υπηρεσία βοηθάει τους γονείς να προγραμματίζουν τον χρόνο τους καλύτερα, το άρρωστο παιδί να αισθανθεί πιο άνετα, ενώ μειώνει και τη μεταδοτικότητα των αερογενώς μεταδιδόμενων λοιμώξεων. Από την άλλη, βοηθάει και το ίδιο το νοσοκομείο να διαχειριστεί καλύτερα τη ζήτηση των υπηρεσιών υγείας.
Για τη νέα αυτή υπηρεσία, το νοσοκομείο την προηγούμενη Πέμπτη έλαβε το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στην κατηγορία «Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός)», όπου βρέθηκε να ανταγωνίζεται μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. «Θεωρούμε το βραβείο αυτό πολύ μεγάλη επιβράβευση», σημείωσε στην «Κ» ο αναπληρωτής διοικητής του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης Ευάγγελος Τριγώνης και πρόσθεσε: «Είναι ένας τρόπος προβολής του έργου των δημόσιων νοσοκομείων που δίνουν σημασία στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες».