Η συγκεκριμένη διάκριση για το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης αφορά στην καινοτόμα ψηφιακή υπηρεσία e-Προτεραιότητα, η οποία αναβαθμίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, υποστηρίζοντας την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτεραιότητας ασθενών μέσω WEB.
«Η υπηρεσία αυτή έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο, αφού θα εξυπηρετήσει δωρεάν εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής τους από την πολύωρη επίσκεψη στο νοσοκομείο, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται, καθώς και στο επίπεδο υγείας του παιδικού πληθυσμού» αναφέρεται σε ανακοίνωση του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης.
Η υπηρεσία που παρέχει το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης
H υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ιστοσελίδας του νοσοκομείου paidon-pentelis.gr και ο γονέας έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω WEB, από το κινητό τηλέφωνο ή από τον υπολογιστή του, για τους χρόνους αναμονής του νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και εάν επιθυμεί μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας, μέσω της δικτυακής πλατφόρμας, με ταυτόχρονη συνεχή ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εναπομείναντα χρόνο εξυπηρέτησής του.
Όπως σημειώνει η διοίκηση του νοσοκομείου, η πρωτότυπη και καινοτόμα υπηρεσία e-προτεραιότητα, που εγκαταστάθηκε με τη χορηγική συνδρομή του Σωματείου«Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, η επίσκεψη στο νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των άρρωστων παιδιών, ειδικά τις ημέρες που λόγω των ιώσεων παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσοκομείου.
Η διοίκηση του νοσοκομείου προσθέτει ότι το σύστημα, παράλληλα, επιτρέπει τη σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής, τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες υγείας και αναβαθμίζοντας ουσιωδώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους μικρούς ασθενείς και τις οικογένειές τους.