News Ticker

Την Κυριακή ο 4ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας – Τι πρέπει να προσέξουν οι δρομείς

Για 4η συνεχόμενη χρονιά διεξάγεται την Κυριακή 3 Μαϊου ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας.

Πλήθος δρομέων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας αλλά και από το εξωτερικό αναμένεται να συμμετάσχουν και στη φετινή διοργάνωση του Ημιμαραθωνίου αλλά και στους παράλληλους Αγώνες Δρόμου 5χλμ και 3χλμ, καθώς οι φετινές συμμετοχές ξεπέρασαν τις 16.000.

Η εκκίνηση του 4ου Ημιμαραθωνίου δίνεται στις 08.00 μπροστά στο Μνημείο Αγνώστου Στρατιώτη, επί της Λεωφόρου Αμαλίας με κατεύθυνση την οδό Πανεπιστημίου.

Η εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου 3χλμ δίνεται στις 08.20 μπροστά από την Πλατεία Συντάγματος στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη, επί της Λεωφ. Αμαλίας.

Η εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου 5χλμ δίνεται στις 10.45 στην Πλατεία Συντάγματος, στο ύψος της Οδού Ερμού, με κατεύθυνση προς την Οδό Φιλελλήνων.

Στις 08.50 δίδεται η εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου 1000μ ΑΜΕΑ & Special Olympics στη διασταύρωση της οδού Ριζάρη με τη Λεωφ. Βασ. Σοφίας, με κατεύθυνση προς τη Λεωφ. Αμαλίας.

Όλοι οι αθλητές τερματίζουν επί της Λ. Αμαλίας, μπροστά στην Πλατεία Συντάγματος στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη.

Δείτε τους χάρτες των διαδρομών ΕΔΩ.

Ο 4ος Ημιαμαραθώνιος της Αθήνας διοργανώνεται από τον Δήμο Αθηναίων και τον ΣΕΓΑΣ.

Το Vrilissianews εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες και σας… αφήνει να προετοιμαστείτε για τον αγώνα δίνοντάς σας συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να προσέξετε πριν την εκκίνηση, κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και μετά τον τερματισμό.

Την παραμονή του αγώνα

Αποφύγετε την έντονη προπόνηση και ξεκουραστείτε από νωρίς την προηγούμενη ημέρα. Ετοιμάστε τα απαραίτητα για τη συμμετοχή σας από το προηγούμενο βράδυ. Το δείπνο της προηγούμενης ημέρας θα πρέπει να είναι ελαφρύ και αναλογικά, πλούσιο σε υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες). Να μην ξεχάσετε την ενυδάτωσή σας, ιδιαίτερα, αν για την ημέρα του αγώνα προβλέπεται υψηλή για την εποχή θερμοκρασία. Αποφύγετε τα οινοπνευματώδη κατά τις προηγούμενες ημέρες.

Την ημέρα του αγώνα

Μην τρέξετε αν δεν αισθάνεστε καλά, ακόμα και αν πρόκειται για κάτι που επιθυμείτε διακαώς και προετοιμαστήκατε γι αυτό σκληρά. Τα περισσότερα ιατρικά περιστατικά συμβαίνουν σε αθλητές οι οποίοι, παρόλο που δε αισθάνονται καλά, συμμετέχουν κανονικά, διότι δεν θέλουν να χάσουν το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός. Αν νιώθετε ότι έχετε πυρετό, εάν κάνετε εμετούς, αν έχετε διάρροια ή πόνους στο στήθος, παρακαλούμε μην λάβετε μέρος σε κανένα αγώνα δρόμου. Να μην ρισκάρετε την υγεία σας.
Ντυθείτε με τα κατάλληλα ρούχα, ανάλογα με τον καιρό.  Φορέστε παπούτσια που έχετε ξανατρέξει και γνωρίζετε ότι δεν θα σας δημιουργήσουν φουσκάλες στα πόδια σας.
Προγευματίστε μερικές ώρες πριν την ώρα εκκίνησης, πολύ ελαφρά, αποφεύγοντας τα λίπη.
Ξεκινήστε έγκαιρα από τον τόπο διαμονή σας για την Αφετηρία και αποφύγετε οτιδήποτε θα μπορούσε να σας δημιουργήσει stress.
Ξεκινήστε τον αγώνα σας καλά ενυδατωμένοι.  Μέχρι μισή ώρα πριν τον αγώνα μπορείτε να καταναλώσετε 250ml νερό.

Στον αγώνα

Να θυμάστε ότι, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια του αγώνα και κατ΄επέκταση της επιβάρυνσης του οργανισμού τόσο αυξάνεται η σημασία της σωστής και τακτικής ενυδάτωσης και της κατάλληλης τροφοδοσίας. Να πίνετε τακτικά υγρά, αλλά να μην το παρακάνετε. Μην παίρνετε περισσότερα υγρά από αυτά που νιώθετε ότι χρειάζεστε. Να προτιμάτε τα σκευάσματα που έχετε ήδη δοκιμάσει σε άλλες διοργανώσεις ή στην καθημερινή σας προπόνηση. Να προτιμάτε τα ρευστά και παχύρευστα σκευάσματα που αφομοιώνονται ευκολότερα από τον οργανισμό.
Τρέξτε ανάλογα με  το επίπεδο της προετοιμασίας σας, ή τρέξτε χωρίς να πιέζεται τον εαυτό σας, ιδιαίτερα αν το επίπεδο της προετοιμασίας σας για τον αγώνα στον οποίο συμμετέχετε δεν είναι ικανοποιητικό.  Ακολουθήστε αυτή τη συμβουλή και το πιθανότερο είναι να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις του αγώνα χωρίς να χρειαστείτε κάποια ιατρική βοήθεια. Ιατροί θα καλύψουν υγειονομικά τον αγώνα και εθελοντές θα βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής για να σας παρέχουν τη απαραίτητη βοήθεια αν την χρειαστείτε.

Στον τερματισμό

Όταν τερματίσετε τον αγώνα, μη σταθείτε ακίνητοι. Συνεχίστε να περπατάτε, ειδικά αν αισθάνεστε ότι ζαλίζεστε και πιείτε αρκετά υγρά, ώστε να αναπληρώσετε αυτά που χάθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Πηγαίνετε στο χώρο που θα παραλάβετε τα πράγματά σας, όσο γίνεται πιο γρήγορα, πάρτε το σακίδιό σας και φορέστε στεγνά και ζεστά ρούχα. Στη συνέχεια, φροντίστε να πίνετε υγρά, αλλά με αργό ρυθμό . Φροντίστε να φάτε λίγο αργότερα, πάντα με τον ίδιο αργό ρυθμό. Μετά τον τερματισμό μην πιείτε μεγάλες ποσότητες νερού.
Αν, για οποιοδήποτε λόγο, αισθανθείτε ατονία, ζάλη, αδυναμία να κινηθείτε, αναζητήστε αμέσως το παρευρισκόμενο ιατρικό προσωπικό.

Leave a comment

Your email address will not be published.




Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.