Οι καταναλωτές δίνουν τον τόνο στο ράφι
Μπορεί κάποιοι να επικαλούνται ότι έχουν τις καλύτερες τιμές και τις καλύτερες προσφορές αλλά οι καταναλωτές ξέρουν. Τώρα που και οι Έλληνες έγιναν «Ευρωπαίοι» και ψωνίζουν με λίστα όπως έδειξε πανευρωπαϊκή έρευνα της IRI, οι πραγματικές προσφορές και διαγωνισμοί προσελκύουν όλο και περισσότερους καταναλωτές.
Τα My Market γιορτάζουν τα 40 χρόνια τους και για διάστημα 20 ημερών κάθε ημέρα αναδεικνύονται 20 τυχεροί πελάτες που κερδίζουν αυτομάτως από ένα «καρότσι» με επώνυμα προϊόντα αξίας 100 ευρώ το καθένα. Αυτός ο διαγωνισμός, σε συνδυασμό με τις καθημερινές ποιοτικές προσφορές, και την πληθώρα κωδικών ποιοτικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και Ελλήνων προμηθευτών τοποθετούν τα My Market σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η έρευνα έδειξε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών χρησιμοποιεί τις εφαρμογές των κινητών για να αναζητήσει διαδικτυακά μια πληροφορία –κυρίως όσον αφορά τις καλύτερες προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων– πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%). Το 65% αυτών των αγοραστών ισχυρίζονται ότι με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούν χρήματα. Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητεί προσφορές σε είδη με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο.
Με τις νέες προσφορές των My Market αλλά και της καθημερινά καλύτερες τιμές της αγοράς δεν χρειάζεται να κρατάτε λίστα. Απλά να επιλέγεται αυτό που επιθυμείτε με πολλές επιλογές σε ελληνικά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας.