News Ticker

Περιφέρεια Αττικής: Στοίχημα η προσέλκυση τουριστών

Το στοίχημα της αύξησης της επισκεψιμότητας των ξένων τουριστών στην “περιφέρεια της Αττικής” φιλοδοξεί να κερδίσει η εν λόγω περιφέρεια, με την κατάρτιση του νέου στρατηγικού σχεδίου δράσης για την τουριστική της προβολή, που παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου

Στην εναρκτήρια ομιλία της, η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου επισήμανε ότι παρά την σημαντική αύξηση του τουρισμού πανελλαδικά αλλά και στην Αθήνα Ειδικότερα, η περιφέρεια δεν έχει λάβει μέρισμα από την παρούσα άνοδο. Αφού εξέφρασε την ελπίδα ότι η περιφέρεια μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της αύξησης των τουριστικών ροών, στάθηκε στα “αγκάθια” που μέχρι τώρα δεν ευνόησαν μία τέτοια εξέλιξη. Συγκεκριμένα τόνισε ότι ο “Καλλικρατικός νόμος” δεν έχει σε έκταση δράσεις τουριστικής προβολής, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε για την υφιστάμενη γραφειοκρατία. Το νέο σχέδιο τουριστικής δράσης, επεσήμανε η κα Δούρου προβλέπει τη συντονισμένη δράση των εμπλεκομένων με τα τουριστικά δρώμενα (δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς) γεγονός ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, όπως τόνισε.

Από την πλευρά της η αναπληρώτρια υπουργός Έλενα Κουντουρά σημείωσε, ότι το αρμόδιο υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, ενώ ήδη έχει πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Σε απόλυτα νούμερα ανάφερε, ότι το 2015 ο ελληνικός τουρισμός θα αγγίξει τα 26 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ για το 2016 εκτίμησε ότι θα είναι μία εξίσου καλή χρονιά. Στόχος του υπουργείου, όπως είπε, είναι η αναρρίχηση της χώρας μας στην πεντάδα των πιο δημοφιλών χωρών παγκοσμίως.

Σε ό,τι αφορά το σχέδιο δράσης της περιφέρειας η εντεταλμένη σύμβουλος τουριστικής προβολής της περιφέρειας Αττικής, Ελένη Δημοπούλου παρουσίασε τους άξονες στους οποίους θα κινηθεί η περιφέρεια. Στόχος, όπως είπε, είναι η συνέχιση της προβολής των προορισμών της περιφέρειας, η συνεργασία με “παίχτες κλειδιά” της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, η προβολή των δυνατοτήτων τις περιφέρειας όλες τις εποχές του χρόνου, η προβολή της άγνωστης και αυθεντικής περιφέρειας, αλλά και η συνεργασία με τον ΕΟΤ.

Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσης για την πενταετία 2016-2020, η χάραξη του οποίου γίνεται από το πανεπιστήμιο Πατρών, δεν έχει να κάνει με την στρατηγική επικοινωνίας της περιφέρειας, όπως επισήμανε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου dr. Δημήτρης Κούτουλας. “Τώρα είμαστε στο σημείο που τελειώνει η τρίτη κατά σειρά καμπάνια της Περιφέρειας και τώρα ξεκινάμε το σχεδιασμό της επόμενης”, δήλωσε.

Εστιάζοντας στις αστοχίες των προηγούμεων προσπαθειών προβολής της περιφέρειας, ο κ. Κούτουλας υπογράμμισε ότι το λάθος ήταν ότι, προβλήθηκε μόνο η Αθήνα και όχι οι άλλες περιοχές της περιφέρειας Αττικής και έτσι χάθηκαν χιλιάδες επισκέπτες, όπως είπε. Παράλληλα προβλήθηκε αρκετά το “City Break” χωρίς ωστόσο να αναδειχθούν και τα άλλα τουριστικά προϊόντα της περιφέρειας. Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσης, ανάφερε ο κ. Κούτουλας, επιχειρεί μια άλλη προσέγγιση που στόχο έχει την ανάδειξη όλου του χαρτοφυλακίου προϊόντων που έχει η περιφέρεια. Τη στιγμή που θα προβάλλεται η Αθήνα ως προορισμός City Break θα διαφημίζεται και το προϊόν της πεζοπορίας, σημείωσε ο κ. Κούτουλας.

Leave a comment

Your email address will not be published.




Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

kıbrıs reklam ajansı antalya reklam ajansı izmir reklam ajansı ankara reklam ajansı kocaeli reklam ajansı izmit reklam ajansı istanbul reklam ajansı dijital reklam ajansı google reklam ajansı en iyi reklam ajansı